Відео фільм - Моя родина |
Опубліковано для перегляду відео фільм, який було знято в межах спільного проекту Посольства США в Україні та Всеукраїнської Громадської Організації "Асоціації - Моя Родина". "Посилення потенціалу прийомних батьків та батьків вихователей шляхом розвитку практичних навичок виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки, влаштованих на державне утримання в їхні родини". Фільм розміщено у розділі "ПРО АСОЦІАЦІЮ". |
Любов нехай буде нелицемірна; ненавидьте зло та туліться до доброго! Любіть один одного братньою любов’ю; випереджайте один одного пошаною! (Рим.12:9,10) |
Основні етапи створення всеукраїнської громадської організації |
Автор Administrator |
Середа, 13 Жовтень 2010, 20:54 |
Для тих хто не знайомий з процесом створення ВГО, розписую основні етапи: 1. Зкладання протоколу і статуту ВГО, зкладання заяви засновниками з ноторіально завіреними підписами. (оплата послуг нотаріуса); 2. Зкладання протоколів осередків в областях (бажано щоб в обласном центрі було мінімум 3 ініціативних людини, які спочатку складають протокол, підпишуть його - вистачає двох підписів, потім перешлють його до Київа, і після офіційної реєстрації самої організації, мінімум через місяць, треба буде легалізовувати даний осередок в обласному управлінні юстиції, шляхом повідомлення про створення такого осередка. Для цього необхідно скласти заяву з ноториально завереними підписами (оплата послуг нотаріуса). У зв'язку тим, що до нотаріуса необхідно йти особисто цим трьом учасникам, саме тому вони повинні знаходиться в межах досяжності один одного. Не обов'язково це мають бути учасники форуму, досить однієї людини з форуму, яка знайде ще 2 активних чоловіка (це можуть бути будь-які небайдужі люди в яких є діти). Всі решта учаників з даной області записуються як члени організації; - це єдиний пункт який стосується осередків. 3. Статут, протокол, заява ВГО; протоколи осередків і ще ряд документів подаються в Мінюст (оплачується збір 170 грн. + банківські послуги за оплату збору). Термін розглядку документів 1 місяць. Після реєстрації в Мінюсті - видають свідоцтво про реєстрацію; 4. Внесення відомостей в ЄДРПОУ (управління статистики) (25,94 грн. збор + банківські послуги за оплату збору); 5. Постановка на облік в податковій, як неприбуткова організація; 6. Реєстрація у фондах (пенсійний фонд, фонд соціального страхування по тимчасовій втраті працездатності, фонд соц. страхування від нещасніх випадків на виробництві, центр зайнятості). Реєстрація в податковій і фондах здійснюється по місцю знаходження ВГО (тобто в тому районі де знаходиться юр. адреса ВГО) 7. Відкриття рахунку у банку. (У багатьох банках послуга безкоштовна чи символічна оплата в 1 грн., але необхідно для відкриття рахунку завірити у нотаріуса картки із зразками підписів + послуги нотаріуса до 250 грн. 8. Виготовлення печатки: - здобуття дозволу на виготовлення печатки в дозвільному органі (підрозділі МВС) (збір за здобуття дозволу до 162 грн. залежно від терміну видачі дозволу від 3 до 7 днів + банківські послуги за оплату збору); - замовлення і виготовлення самої печатки (до 200 грн. залежно від вигляду печатки і ступені її захисту); Відкривати рахунок і виготовляти печатку можна в міру можливості, тобто відразу після реєстрації (як правило протягом невеликого терміну) можна цього і не робити. У подальшому організація також може узаконити свою символіку. |
Останнє оновлення на Середа, 13 Жовтень 2010, 21:45 |